czwartek, 12 marca 2015

Liebster Award



Kolejna nominacja od wspaniałej Veroniki, autorki cudownego ff o DA. Miasto Cieni zostało nominowane do tej nagrody już ponad cztery razy, pomimo że nie dodawałam notek z odpowiedziami na pytania przy nominacji. Cudownie jest pisać, szczególnie kiedy czytanie tego sprawia komuś przyjemność :)

Pytania od Veroniki

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?

- Czarny, beżowy i biały


2. Jak się nazywa twoja ulubiona książka?

- Wbre pozorom to nie DA. Ostatnio moje serce podbiła trylogia 50 Twarzy Greya, cudownej  E L James <3


3. Pisanie to twoja pasja czy hobby?

- Uwielbiam to robić w wolnym czasie, ale ostatnio mam małe kłopoty techniczne z komputerem, dlatego dodaję z takimi długimi przerwami :(


4. Co cię nakłoniło do założenia bloga?

- Widziałam kilka opowiadań, o różnej tematyce. Sama wymyślałam przed snem różne historie, szczególnie po skończeniu czytania DA. Chciałam przelać ją na papier/ekran, żeby podzielić się tymi historiami z innymi :)


5. Jesteś osobą towarzyską, czy bardziej samotnikiem?

- Zależy. Uwielbiam spędzać czas ze znajomymi, ale też nie za często i nie za długo :)


6. Co lubisz robić w wolnym czasie?

- Słuchać muzyki, pisać, czytać i czasem wyjść z przyjaciółmi.


7. Czekolada czy vanilja?

- Jeśli chodzi o lody czy koktalje - zdecydowanie vanilja.


8. Paryż czy Alicante (Hiszpania)?

- W Paryżu już byłam, więc Alicante :)



9. Film czy książka?

- Bardziej książka



10. Kim chcesz zostać w przyszłości?

- Cóż, nie za bardzo się nad tym zastanawiałam. Bardziej zawód w kierunku humanistycznym :)


11. Czego ostatnio słuchasz?

- Kilka utworów :

- I Know You Baby
- Love Me Like You Do
- Crazy In Love
- Salted Wound
- I Put A Spell On You

Najczęściej te. Ale ogólnie słucham ostatnio soundtrack z 50tG <3




Cóż, ja nominuję tylko cztery

1.Dary Anioła - Miłość Czyni Nas Kłamcami
2.Bo kochać to niszczyć...
3. Welcome to City of Bones
4. Dary Anioła Miasto Anielskiej Miłości


Pytania

1. Czego twoim zdaniem nie da się wybaczyć?
2. Jaka tematyka książek przeważa w twojej domowej bibliotece?
3. Jaka piosenka ostatnio utkwiła w twoim sercu?
4. Masz swoje życiowe motto, lub cytat, którym kierujesz się w życiu?
5. Czy czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co o nim sądzisz?
6. Czy masz kogoś, kto był przy tobie, podczas pisania twojego bloga?
7. Masz swojego Parabatai?
8. Czemu akurat ta tematyka bloga?
9. Skąd wywodzi się twoja pasja pisania? Kiedy to się zaczęło? W jakich okolicznościach?
10. Ostatnio przeczytana przez ciebie książka + ulubiona książka?
11. Gdybyś mógł/mogła, do życia bohaterów której książki chciałbyś/abyś dołączyć?

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam cię i twojego bloga dlatego nominuję cię do Liebster Blog Award!!!
    Więcej tutaj:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.de/2015/03/liebster-blog-award.html

    PS: Dawaj mi tu szybko NEXT!!!
    PPS: Nominacja pod nominacją. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego usunełaś tego drugiego bloga???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń