niedziela, 4 stycznia 2015

Liebster Award

Nie wierzę, że to się dzieje :')  dostałam dwie nominacje do nagrody Liebster Award! Chciałam serdecznie podziękować Veronice i Luizie  <3


Zdecydowałam, że odpowiem na pytania z jednej notce :)


A więc..

Pytania od -  Veronica

1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
- Cóż, z biegiem czasu DA stało się moją ulubioną sagą. Kocham twórczość Cassandry i to, jak ona pisze. Ale nie zawsze podobały mi się np, zakończenia lub sam bieg jakiegoś wydarzenia. Poza tym, uwielbiam tworzyć historię. które sama chciałabym przeżyć. Szczególnie świat, który byłby idealny. Świat, w którym lubiłabym żyć.

2. Jak się nazywa książka, którą ostatnio czytałeś?
- Ostatnio w "mojej bibliotece" pojawiły się dwie pierwsze części sagi "Wybranych" oraz twórczość J. Greena - "Gwiazd Naszych Wina" Szukając Alaski" czy też "W śnieżną noc". Ale jeśli dosłownie odpowiedzieć na pytanie, najpóźniej zaznajomiłam się z treścią "Szukając Alaski"

3. Mieszkasz w Polsce czy za granicą?
- Od samego urodzenia aż po dziś dzień mieszkam w Polsce :)

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Najbardziej chyba czarny. Ogólnie preferuje ciemne kolory (szary, granatowy, czarny, ciemny jeans) lub jasne, ale tylko biel lub bliskie temu kolorowi.

5. Jak się nazywa twoja ulubiona piosenka?
- Hm, trudno mi się określić.Ale chyba Sleeping At Last <3

6. Kto jest twoim ulubionym pisarzem lub pisarką?
- Pisarz - John Green,  pisarka - oczywiście Cassandra Clare,

7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
- Od zawsze psy :)

8. Gdybyś dostała 100 000 zł. na co byś wydała pieniądze?
- Na pewno bym gdzieś wyjechała, urządziła mieszkanie tak jak mi się marzy.. Ale najbardziej chciałabym założyć własne schronisko dla zwierząt.

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
- Cóż, przede wszystkim, chciałabym mieć taką.. Moją wymarzoną rodzinę. Wyobrażam to sobie - pierwsze dziecko jakie bym pragnęła, to żeby był to chłopiec. Drugie - chciałabym zaadoptować dziewczynkę. Kiedyś tak zrobię. Nie obiecuję sobie, że urodzę chłopca, ale chcę zaadoptować jedno dziecko :)

10. Ile czasu piszesz bloga lub blogi?
- W sumie, nie pamiętam, kiedy zaczęłam. Poprzednio pisałam dwa, ale je usunęłam. Teraz - taką przynajmniej mam nadzieję - z minimalnym powodzeniem piszę "Miasto Kości" ale chcę zacząć pisać coś nowego :)

11.Kto jest twoim ulubionym aktorem lub aktorką?
-  Oj, nie mam ulubionych. Mam ulubionych piosenkarzy/ki ale nie aktorów/ki  :(



Pytania od -  Luiza

1. Tematyka pierwszego opowiadania, które wyszło spod twojego pióra? Może jakiś fragment?
- Tematyka - oczywiście Dary Anioła. Fragment? Może bardziej jedno zdanie, które chyba góruje w moim sercu

"Brak skrzydeł, nie skreśla cię z bycia Aniołem"



2. Kto jest twoim autorytetem?
- Chyba Ian Somerhalder - to, jak pomaga zwierzętom :3 cudowny człowiek <3


3 Ulubiona książka? Dlaczego?
- Gwiazd naszych wina. Cudowna, pokazująca prawdziwą miłość i cierpienie, jakie zadaje nam życie.


4. Chciałabyś, żeby twoje dzieci/dziecko przeczytało kiedyś twoje opowiadanie?
- Dlaczego by nie? :)


5. Jesteś sobą, czy próbujesz się wpasować w tłum?
- Nigdy nie preferowałam ludzi, którzy zakładają maski. Zawsze pozostaje sobą. Inaczej można się pogubić we własnych kłamstwach i udawanych uczuciach.


6. Jaki typ muzyki preferujesz?
- Co wpadnie mi w ucho. Uwielbiam Eda Sheerana, Lanę Del Rey, Ariana Grande, Miley Cyrus, 1D czy Iggy Azaleę  :)

7.  Jesteś typem imprezowiczki czy raczej spokojnego mola książkowego?
- Jestem może i jakaś nie tego, ale ja po prostu nienawidzę dyskotek  ;-; wolę siedzieć w domu i czytać niż iść na imprezę XD

8. W jakich okolicznościach wpadłaś na pomysł na fabułę bloga?
- To przyszło tak... Samo. Ale najpierw to po prostu musiały być Dary Anioła :)

9. Twoje największe marzenie to..?
- Mieć jedno swoje dziecko i jedno zaadoptowane 

10. Ulubiony film?
- "Zielona Mila"  "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona"  <3 :')

11. Utwór muzyczny do którego masz sentyment?
- W tym momencie - Sleeping At Last




Moje kochane, dziękuję za nominację <3 To cudowne, jak ktoś lubi czytać twoje opowiadanie i zostawia tak niesamowite kom <3

Ja nominuję

http://claryisebastianmorgenstern.blogspot.com/

http://jocelyn-and-valentine-story.blogspot.com/

http://bo-kochac-to-niszczyc.blogspot.com/

http://demonica-clary-i-nefilim.blogspot.com/

Wiem, że powinno być 11 ale niestety - nie jestem w stanie podać więcej :(

Pytania

1. Czemu akurat ta tematyka opowiadania?
2. Miałaś/eś wątpliwości, że nie powiedzie ci się z blogiem?
3. Zawdzięczasz komuś swój "sukces''?
4. Ulubiona książka oraz dlaczego właśnie ta?
5. Czy myślisz o założeniu nowego bloga?
6. Co cię najbardziej denerwuje w społeczeństwie?
7. Kto był pierwszą osobą, która przeczytała twoje opowiadanie?
8. Największe marzenie?
9. Myślałaś/eś o tym, aby zacząć przerzucać rozdziały na papier i stworzyć coś na rodzaj "książki", aby np. wysłać ją tym, którzy by o to poprosili?
10. Od czego to się zaczęło, że postanowiłaś/eś pisać opowiadania?
11. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy/a?

:))

Odpowiadacie i nominujecie 11 blogów :)  (nie możecie tych, co was nominowały!)

5 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Jesteś boska!!! Kocham cię normalnie!!! =P (ale euforia... ;-) )
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cie! Haha Kiedy neeext?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita, twoje opowiadania są bardzo emocjonalne i to w nich lubie.
    Gratulacje
    Tess

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę cię poinformować że zostałaś/łeś/wyście/ liście, nominowani do LIBSTER AWARD!!! Więcej informacji tutaj:
    http://the-mortal-instruments-more-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pragnę cię poinformować że zostałaś/łeś/wyście/ liście, nominowani do LIBSTER AWARD!!! Więcej informacji tutaj:
    http://the-mortal-instruments-more-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń